Aktualności
Zobacz co u nas słychać
Artykuły
Nowa frakcja odpadów segregowanych
20.09.2024
Od 2025 roku w Polsce wprowadzony zostanie nowy obowiązek segregacji odpadów tekstylnych, który ma na celu zwiększenie recyklingu i zmniejszenie ilości odpadów trafiających na składowiska. W ramach tych zmian, ubrania i inne tekstylia staną się nową frakcją odpadów, co oznacza, ż...
Odpady w czasie imprez masowych: odpowiedzialne podejście
30.07.2024
Podczas dużych wydarzeń artystycznych i sportowych powstaje ogromna ilość specyficznych odpadów. Z tego względu organizatorzy tego typu imprez muszą odpowiednio nimi zarządzać, w celu realizacji ustawowych i społecznych obowiązków, jakie zostały na nich nałożone. Dowiedz się, w j...
Rola usług komunalnych w zrównoważonym rozwoju miast
17.06.2024
Wpływ na wygląd miast oraz jakość życia w ich obrębie mają nie tylko organy samorządu, lecz również firmy odpowiedzialne za obsługę komunalną. To od jakości ich usług zależy bowiem, co stanie się z odpadami i jak zostaną one zagospodarowane. Przedsiębiorstwa komunalne wyrastają w...
Odpady poremontowe: zasady ich prawidłowego gromadzenia
21.05.2024
Pochodzące z prac budowlanych i remontowych odpady są szczególnie niebezpieczne dla środowiska. Dlatego prawodawca nałożył obowiązek na właścicieli nieruchomości, gdzie prowadzone są tego typu działania, w ramach którego niezbędne jest należyte gromadzenie śmieci. Mowa tutaj nie...
Edukacja ekologiczna a odpowiedzialność za odpady
17.04.2024
Walka z odpadami musi odbywać się przy pełnym zaangażowaniu społeczeństwa, niezależnie od wieku, płci czy zawodu. Pomóc w tym może edukacja ekologiczna, której celem jest rozbudzanie świadomości dotyczącej otaczającego nas świata już od najmłodszych lat. Dzięki niej o wiele łatwi...
Odpady budowlane: jakie materiały można poddać recyklingowi?
13.03.2024
Podczas prac remontowych i budowlanych w domach i mieszkaniach oraz dużych obiektach powstaje mnóstw śmieci. Wiele z nich pochodzi z materiałów służących do wznoszenia ścian, wykańczania lub wzmacniania konstrukcji. Noszą one miano odpadów budowlanych i podlegają segregacji. Choć...
Uwaga !!!
Nastąpiła zmiana naszego adresu email.
Prosimy o kontaktowanie się przez adres:
biuro@blysk.lomza.pl
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.
Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".
W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.
Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.
W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.
Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Umożliwiają Serwisowi zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu, np. preferowany język lub region w którym znajduje się Użytkownik.
Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).